Busra091 2 gün kaka yapmamasi kabızlık değil ki lavman yapmayın bence onada alışıp hiç yapmiyorlarmis. Dişten olabilir, atak dönemi olabilir. Bizde dün götürdük doktora atak donemiymis hiç bakmak aklıma gelmemişti çok huzursuzdu kizim meme reddi, uykusuzluk, ağlama bütün düzenini bozdu bir anda . Henüz dis cikarmadi kabartı filanda yok muhtemelen atak döneminden diye düşünüyoruz o yüzden.