Elf67 Aşkım ben sana bişey tavsiye edeyim, ben 18 yaşımda 36 kiloydum, aşırı zayiftim. En son 44 e çıkmıştım. Hamilelikler de de 67 ye çıkabildim en fazla ama doğumdan sonra hemen verdim. Şuan 46 kiloyum. Pilav, makarna bunları hep ekmekle yedim. Kusana kadar yemek yerdim, cicibebe, süt, bal, ceviz, muz. Bunları karıştırıp her sabah yerdim kahvaltıdan sonra. O şekilde 44 e çıkmıştım. Boyum uzun olmadığı için şuan kilo almaya çalışmıyorum 46 iyi geliyor bana, çevrem hala çok zayifsin dese de ben bu şekilde beğeniyorum kendimi.