Betul1607 Oğlum için almıştım hiç kullanmadı 8 aylıkken emziği kendiliğinden bıraktı tabi o dönemde de 0-6 ay emziğini kullanıyordu. İsteyen olursa fotoğraf atabilirim.
GezginPaNDa Avent 0 6 ay emzigi bende de var. Oğlum hiç emzik tutmadı Ankarada isteyen olursa ücretsiz verebilirim.