Nusya327 mutlaka 3 ana öğün aralarda da yediği kadar ara öğün hep veriyorum. Bazen gece uyumadan ek bir mama da yaptığım oluyor. Sabah 7 gibi kahvaltı 10 gibi ara öğün 12.30 gibi öğle 15.00 gibi ara öğün 18.00 akşam yemeği 20.00 gibi gece maması. Ama benim çocuğum gündüzleri çok az uyuyor genelde uyanık ondan sık sık veriyorum. Ara öğün de yerse tabi