Zmry66 Yavrum dün 1 yaşına girdi ve bende 1.3 yaş maması aldık kulansamı yoksa biraz daha mı devam etsek 6.12 aylığa yoksa 1.3 yaş mamsı kulansakmı bişi olmaz dimi güzel annelerim
Irmakmelegim Zmry66 12 aylık 1 yaşına girdiyse artık 1-3 yaşı kullanması gerekiyor sağlıkları yaşları olsun inşallah Rabbım korusun ewlatlarimizi🙏🙏😇
Zmry66 Irmakmelegim amin çok teşekür ederim kuzum o zmn kulanıyorum 1 yaş mamsını bir sormak istedim de