Gokturk_ eco1110- çok huysuz ise calgel jel kullanın yoksa elle tutulan diş oyuncakları varya onları buzluğa koyup verirdim hep 1 haftaya uzar hemen 😂
eco1110- [silindi] çok heyecanlandım ilk ya merak ettim nasıl duracak dişle beraber bebekler çok şirin oluyor dişleride çıkınca☺️☺️
[silindi] eco1110- ay bende çok heyecanliyim şimdiye kadar hiç böyle heyecan yapmadım ama babası da geliyor galiba dedi hiç baktırmıyor bugün damağına ağzını açmıyo 😅 Sonunda görücez galiba inci tanelerini 🥰
eco1110- [silindi] inşallah ya parmak fırçalar vardı e bebekte ondan aldım parmağıma takıp fırçalıyorum çok sevdi sanırım☺️
[silindi] eco1110- ben onu bugün çıkardım ilk başta hiç almadı buzlukta beklettim biraz elinden düşürmedi ondan sonra Ama hala favorisi wee baby nin silikon mama kaşığı ☺
eco1110- [silindi] benim kızımda ne bulsa ağzına götürüyor elimde bir bez silip veriyorum herşeyi korumakta zor bu süreçte mikrop kapar diye de korkuyorum herşeyi ağzına götürdüğü için 😊
[silindi] eco1110- Allah korusun ama işte onlarda öyle tanıyor herşeyi benimki bide emeklemeye başladı yeni yeni çok zor oluyor yerde saksı vardı hüyük onu balkona aldık gidip duruyor toprak aldı hemen kaldırdık
eco1110- [silindi] aslında merak etmesi birşeyleri hosuma gidiyor bir ara isal oldu doktora götürdüm bağırsakları enfeksiyon kapmıs 10 gün uğraştık iştahı filan hep gitmişti o yüzden bende yine aynısını yaşar korkusu var
Denizanasi92 eco1110- ben çok ağlarsa gece calpol veriyorum. Gündüz de soğuk yiyecekler rahatlatıyor. Bir de tetagil ❤️
[silindi] eco1110- çok geçmiş olsun canım inşallah rahatça çıkarırlar dişlerini sağlıkla büyüsünler 🥰
cogulsahis eco1110- ben ikiz bebeklerime kullanıyorum doktorumuz Osman Gönülal onu önerdi günde 3 kez kullanabilirsiniz
Babyygtcn eco1110- ben tetagil kullanıyorum ama zaten patlamış ve çıkmış bundan sonra çok acı vermez diğer dişi de yakın zaman da çıkar benim bebeğim 2 hafta sonra çıkardı isterseniz alın evinizde bulunsun
eco1110- Babyygtcn meyve emziğine meyveyi koyup buzluğa atıyorlarmış öyle yapıp versem hasta olurmu diye de korkuyorum emmeye çalıştıkca
Mehtap-37 eco1110- benim oğlum hep huysuz uykusuz 😄 biz diş çıkardığını bile fark edemedik bi baktık elimize keskin bişey geldi anladık diş çıkarıyor 9 buçuk aylık şu an yeni çıkarıyor
Denizanasi92 Mehtap-37 elinizi yıkayın temiz tülbentle de yapabilirsiniz avucunuza dökün elinizi ıslatıp tetagile sürün öyle damaklarına uygulayın