Yürürken halıya yüz üstü düştü normal düşmeleri sandım kalkmasını bekledim ağlayınca kalkamadigini anladım bileğinin üzerine düşmüş. Başta bende panik olduğum için 10 dakika boyunca ağladı baktım kolunu elletmiyor acaba çıktı mı çatlak mı diye hemen annemi aradım annemin sesini duyunca sustu hemen görüntülü aradım görünce de gülmeye başladı kolunu da kullandı. Çıkık olsa bunları yapamaz dedik şişlik yada kızarıklık yok şekilde de bir şey yok. Kapattıktan sonra arabasıyla oynarken birden ağladı anladım ki eli incinmiş. Pek ilaç doktor taraftarı değiliz ama yine de parol verdim. Koluna da hafif masajlar yaptım başlarda elletmedi sonra bişey demedi o da bana masaj yaptı. Gece zaten cok sık uyandığı için ağrıya uyandığını sanmıyorum klâsik ağlayıp memeyle geri uyudu. Sabah kalktık koluna baktım biraz bastım bi tepki vermedi ta ki yerden kendi kalkmaya çalışana kadar. Bileği muhtemelen acıyor kalkmaya çalışırken. Biraz kilosu da var çünkü. Çıkık kırık çatlak olsa hiç dokundurmazdi diye düşünüyorum. Sizce ne süreyim ne iyi gelir pazartesi doktorumuza kontrol için gidicem sizce bekkeyim mı hastaneye mı gideyim? Büyütme diyenler olacaktır ama acemiligime verin .