Enesinannesiii yok hayır bölgesel uyuşturdular. Biz anne baba olarak yanına girdik bebeğimizin zaten 10 dk falan sürdü. Tamer hoca çok tatlı, sohbet ediyor sizinle işlem esnasında. Bizim bugün 2. Günümüz rahat geçiyor çok şükür size de şimdiden hayırlı olsun :)