Ebruuuuuuu Kızlar merhaba kira da oturduğum için balkon uma file yaptıracağım yaptıran var mı nereye ne kadar a yaptırdınız yazabilir misiniz ? Not: Ev sahibim koruma yaptırmadı.
Ozlem6040 Ebruuuuuuu merhaba biz Ankara’da oturuyoruz biz internetten sipariş ettik. Ölçümüze göre gönderdiler. Eşim ve abisi de balkona çaktialr. Ev sahibi daha görmedi haberi de yok
Laydaren Ebruuuuuuu Adana’da değilim ama winblocktan yaptırdık. Sitesinde Adana’daki bayilerinin telefonları vs yazar. Oradan bakabilirsiniz. Fiyatlar balkonun büyüklüğüne göre ve seçtiğiniz fileye göre değişiyor.
Ebruuuuuuu Ozlem6040 internetten baktım çok ince güvenmedim hem sipariş versemde eşimde öyle bi kabiliyet yok malesef 🙄