Birbebisannesi Merhaba sevgili anneler en iyi süt saklama poşeti hangisi acaba. Birde onlar steril mi hiç bi işlem yapmadan sütü koyuyor muyuz
Mree Birbebisannesi merhaba ben mochi kullanıyorum ama öncesinde bir sterilize yapmıyorum yapmam gerekiyorsa da burdan öğrencem🙈
Buse_asya23 Birbebisannesi bn her markada kullandm onden bi islemde yapmadim, sutlerimizide kullandik btti cok skur bi sknti olmadii
edafmo Birbebisannesi sterilize oluyor onlar. Kızım kiüvezdeyken çok kullandım hiç sterilize etmedim. Lansinoh kullandım wee kullanıdım. Wee poşet gibiydi hışır hışır ve ince geldi bana lansinoh daha iyi ona göre
burcu0302 Birbebisannesi Civil markası olan kujju aldım memnun kaldım hem de baya uygun fiyatlı diğerlerine göre , babyjem markadan hiç memnun kalmadım kalitesiz
Miray09 Herhangi bir işlem gerektirmiyor. Üzerinde bilgisi oluyor zaten. Bende heal point kullandım. Hiç bir sıkıntı yaşamadım.
mel1900 Birbebisannesi LANSİNOH. Hem benim makinem de aynı marka direkt makineye takıyorum. Herhangi bir işlem yapmıyorum sağma öncesi.
Birbebisannesi mel1900 peki Lansinoh sağma makinası nasıl memnun kaldınız mı acaba ben baby Plus kullanıyorum sanki çok iyi sağamıyor
mel1900 Birbebisannesi Ben memnunum ama hiçbir makine tamamen boşaltacak donanımda değil zaten. Bir de galiba göğsün makineyle sağıma alışması gerekiyor. Ben birkaç gündür sık sağım yapıyorum. Sağılan süt miktarım arttı.
Birbebisannesi Anneler bir sorum daha var acaba buzdolabındaki süt poşetinin içindeki sütü iki seferde kullanabilir miyiz