Fulyy Byzbyz1 Bu aralar saat başı kalkıyor emip geri yatıyor sanırım doymuyoruz artık 3 ay 17 günlük 🥲
Buse_asya23 Byzbyz1 benim kızım 12 de uyuyup 4,5 da uyanyor emip uyuyup tekrar 7, yada 8 gbi uyaniyor
kizinaasikbiranne Byzbyz1 3 ay 13 günlük 2-3 saatte uyanır beslenmek için hatta bugün 3’te uyandı daha yatmadı 😭😭😭
Byzbyz1 Buse_asya23 benimki de 6-7 saat kesintisiz uyuyor uyandırmaya çalışsam da uyanmıyor. Son kontrolde doktorumuz da artık uyku düzeni oluşsun uyandırma dedi ama yine de annelere danışmak istedim
Byzbyz1 Snrbuse benimki çok uyuyor neden ki ya doktorumuz gece uykusu da en az beslenme kadar önemli dedi of bilemiyorum bir yandan da uyku düzeninin olmasına seviniyorum bilemedim
Buse_asya23 Byzbyz1 uyumakla buyüycek bu bebişler , kilo alcaklar bnce skntı yapma . biz anneler zten uyusa bi dert edyoruz uyumasa dha dert edyoruz . cok icinee snmyorsa uyandr uykulu uykulu emsn bdaha uyusun. tok olursa sende rahat edersin en azndan
Byzbyz1 Buse_asya23 aynen öyle uyumasa uyumuyor diye dert ederim uyuyor uyumasını dert ediyorum. Ya uyku düzeni oluşturuyor düzenini de bozmak istemiyorum uyku düzeni bozulan bebişler 2-3 yaşa kadar düzelmiyormuş