Sevdeserra Kızlarrr Bim in bezini kullanın valla harika maddi olarak zor durumda da değiliz çok şükür onu söyleyim de prima alıyorduk ilk zamanlar ama koku yapıyordu arkadasım önerdi kremliymiş bi de miss gibi ne pişik ne taşma ne bi sey paran da boşa gitmiyor 👍🏻😄