sonnenchein Kızlar merhaba 🌸 Çarşamba günü sezeryan ile ikizlerim dünyaya geldi, sütüm gelmedi ama .. gelmeme durumu olur mu yoksa illa gelir mi? Göğüslerim şiş aslında ama gelen yok henüz ne önerirsiniz?
sayre sonnenchein canım bebeğin emmesini sağla veya elinle biraz masaj yap ki süt aşağıya insin O da olmuyorsa biraz sagmayi dene
Minikkoalam0404 sonnenchein sık banyo edin gelmesede emzirin süt arttırıcı damla kullanın ve en önemlisi bolll su ve protein ağırlıklı beslenme
baykuskiz_ sonnenchein ben 31. Haftada dogum yaptim sezaryen ile. Sutum bir kac saat sonra geldi. Surekli sagdim. Gelene kadar sagdim sizde sagim islemi yapabilirsiniz. Bol sivi tuketin
Kubra0 sonnenchein damla damlada olsa geliyorsa o bebeğe yeterli bol bol emzirin mutlaka gelir. Süt masajında tavsiye ederim internetten bakabilirsiniz