Kızlar şimdi ben kenarda birikmişim var 4bin küsür kadar ben bunu TL de tutmak istemiyorum nasıl degerlendire bilirim altı alsam seçimden sonra düşüş olacak deniliyor dolar alsam nasıl olacak bilmiyorum bu işten iyi anlayan bana Bi yardımcı olsun TL olarak saklamak istemiyorum. not bankaya atamam eşimden gizli biriktirdim 😎