Arkadaşlar merhaba siyasi bir amaç gütmeden fikrimi beyan etmek istiyorum burada bir kaç paylaşım gördüm sandığa gitmeyeceğim gitsemde boş oy atacağım gibi şeyler bizlere seçme seçilme hakkını neden verdiler güzel kardeşim başına gelmesini istediğin iktidarı karar verip seçemiyormusun sen ?
Bizleri geçtim çocuklarımız için çocuklarımızın yarınları için evlatlarımıza istedikleri bir şeyleri düşünmeden alabilmek için sandığa gidin 1 oy 1 oydur.Oy “hakkından” vazgeçen insan özgürlüğünü, geleceğini ve karar verme yetisini hakkını başkasına devretmiş kaderini bir “tebaa” gibi yaşamayı kabul etmiş demektedir benim gözümde.