Bebeğim 4 ay 18 günlük kaka problemimiz var Doktor kansuk gliserin verdi 4-5 gün kaka yapmazsa fitil ver dedi kendini sürekli sıkıyor ıkınıyor kaka yapamıyor bugün 4.gün artık veriyim diyorum yapamıcak sanırım ama daha önce hiç fitil vermedim nasıl vericem nasıl yapıcam bilmiyorum canı acır mı acıtırmıyım korkuyorum makat çatlağına sebep olurmuyum endişeliyim :( yardımcı olan herkese çok çok teşekkür ederim şimdiden 🌸