btlbsr kremlerle hiç uğraşmayın çocuk yıpranmasın benim oğlum 7 aylıkken oldu bezliydi öncelikle oraya bez değdikçe çocuğun canı çok acıyor ve iyileşme gecikiyor doktor bir şey olmaz dese de oluyor benim tavsiyem karton bardak al kapalı bölümünü kes çocuğun pipisine koy bezi tak bir beden büyük bez olursa iyi olur. Aktardan kantaron yağı al pipisine sürekli damlat yağ gittikçe inan çocuk rahatlıyor hemen iyileşiyor calpoll falanda vermene gerek yok çocuğun bağışıklığı düşer 👍🏻