YktBrkMrv 3 ay10 günlük bebeğim iki gündür biraz rahatsız atesi oluyor gğn içinde. 2 gündür biberon emmiyor bugün memeyi de bıraktı yani hiçbir şekilde beslenmiyor iki gün önce beslenmediği için serum takılmıltı bir önerisi olan var mı sütüm de var
mucizeminnosum YktBrkMrv karanlık sakin ortamda deneyin zorlamayın dikkatini dağıtmaya çalışın ayakta yada ben koltuğa bebeğimi koyup yere oturup bi elime çıngırak alıp onu sallayıp bi yandan kırmızı balığı söyleyerek dikkatini dağıtarak veriyodum dikkati tamamen dağılıp emmeye başlayınca oturup emziriyodum o şekilde yerlerde sürünerek atlattım ben
YktBrkMrv mucizeminnosum yürüyerek denedim memeyi agzından cıkarıp etrafı seyrediyor ninni ve sarkılar ise yaramadı dediğiniz gibi oyuncak şle falan da deneyeyim.Neden bu ataktan mı bebeğim ateşli bir iki gündür ondam mı sizin ne kadar sürdü Tekrar serum takılsın hastanelerde yatsın saatlerce istemiyorum
mucizeminnosum YktBrkMrv o ayda oluyo sanırım benimde oda meme reddi olmuştu bi süre sonra geçiyo ama zorlarsanız kalıcı hale gelir biraz sabır benim 1 aya yakın sürmüştü mayıştığında uykuluyken falan teklif edin o zaman farkına varmıyolar her yöntemi deneyin valla sütünüz varken çok geçmiş olsun bu arada