Merhaba moderatörler, dünden beri uygulamaya giremiyorum, tarayıcıdan yazıyorum anlık bir şeydir dedim ama 1günü geçti. Uygulamadan hiç bir yere giremiyorum. Ne forum ne blog ne bebeğim sayfası. Neden böyle acaba? Play Store dan baktım uygulama da güncel. 