Doktorlar bu konuda ikiye ayrılmış durumda benim doktorum kesinlikle önermedi bu damlayı ve tedagil dış jelini önermedi , burada herkes tedagili kullanıyordu oysa ki , herkesin işine geldiği yöne çekiyor , büyük ihtimal doktorun anlaşması vardır.
Çocuk sizlerin fikir sizlerin ben kullanmam, o postta yazılarınları okusaydınız , damlatı güvenle veriyorum demezdiniz ☺️