Merhaba kızlar oğlum 3 4 gün önce öksürük şikayeti ile hastaneye gittik üşütmüş önemli bisey yok dediler dün akşam iyi olmadığı için acile geldik ve bizi kırmızı alana aldılar zature başlangıcı olduğunu oksijenin yetersiz olduğunu söylediler . Su an oksijen alıyor serum vurdular Allah rızası için dua edin