Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu ama ben kendime gelemedim . Sürekli yorgunum halsizim bebeğimle vakit geçiriyorum ama çok halsiz düşüyorum. Hamilelikte DECAVİT Kullanıyordum doğum sonrası kullanmayı unuttum dün eczaneden aldım. Sizde değerlerim düşük olduğundan dolayı da bu kadar halsiz olabilir miyim