Gamzearpks yani canım özellikle yaptığım bişey olmadı büyüdükçe çocuklar yeme alışkanlıkları zayıflıyor malesef ben ekranla yedirdigim için bunun için bir akıl veremiyorum malesef özellikle birşey yapmadım yemesi için hep yiyen bir çocuktu sadece hastalık atak diş dönemlerinde yemedi hiç bende vermedim hiç birşey zorlanmadım iyileşince tekrsr eski düzenine devam etti şunu söyleyebilirim karadut özü kullanabilirsin suyla karıştırıp onu içebilir meyvesuyu niyetine birde bey atom var onu kullanabilirsin tamamen doğal hem bağışıklık güçlendirici hemde iştah açıcı özelliği var pekmez vs yedirebilirsin değişik oyunlarla hareketlerle yemesine teşvik olabilirsin bence durum bildirimi yap banada