dy22 Umutluluk burnunu aspiratorle surekli temizle bol bol emzir baska tavsiyem makesef yok bebek kucuk
Nilkusumm Umutluluk bak ben ne yazmışım sana “ en yazacagmız doktora götürün olur .onu da dememize gerek yok siz zaten doktora götüreceğiniz zaman bilirsiniz durumuna bakıp “ . Bu okuyamayışınla verilen tavsiyeleri de okuyabileceğini sanmıyorum .
Umutluluk Nilkusumm sende sadece sana değil toplu olarak etiketleme cevabı attığımı görürsün bakarsan arkadaş
Betulldenizemir Benim bebeğim de 2 aylık doktor muayene etti balgam var dedi. Aşırı öksürüyordu. Geceleri meme emmek istemiyordu. Bitkisel öksürük şurubu ve antibiyotik verdi 1 haftada gecmesse yine getirin dedi çok şükür geçti
Nilkusumm Umutluluk beni niye etiketliyorsun o zaman toplu cevaba işine geldiklerine tek tek cevap yazmışsın ama işine gelmeyince daha ne yazdığımı bile okumadan toplu cevaba etiketlemişsin . Sana bir şey yazanda kabahat
Betulldenizemir Umutluluk zaten ben aşırı öksürüğü olduğu için götürdüm doktor balgam var dedi. Öksürük şurubu verdi.
Sefikaysyck Umutluluk tüplü burun yıkama şişeleri var onları kullan serum fizyolojikle kendi nefesinle çekerek bitmiyor o balgam