Kızımda kaka yaparken aşırı ıkınma ,kaka yapamama, yapıncada yırtık oluşma durumu var .çocuk cerrahı dilatasyon işlemi yaptı yani hegar buji ile genişletme yaptı.yine işe yaramadı .artık bu bölğme git dedi. Gidipde düzelen varmı ? Bu bölüm ne gibi işlemler yapıyor