Benim de 6 aylık bebeğim var, doğduğundan beri uğraştığım tek şey balgam… Doktor alerjisi olabileceğini söyledi zaditen damla verdi balgam için de ventolin şurup kullanıyoruz. Her çocuk farklıdır bir çok yöntem denedim ama bj ikisi bize fayda etti. Fikir olması açısından yaptıklarımı da anlatayım; akgünlük sakızını yakmak, mustela göğüs rahatlatıcı balsam kullanmak, sarımsaklı zeytinyağ… Bizde malesef tek çözüm ilaçlar oldu. Şifa olsun bebeklerimize