Kizim 7 aylik,ek gidalara da gectik az az yiyor ,doyumluk degil tabi ki.Sabirsizlaniyorum tamamen ek gidaya alissa da memeden az uzaklassa diye.Aylardir gunde en fazla 4 saat uyuyabiliyorum boluk porcuk,cok yoruldum.Sabah ise giderken bitmis durumda oluyorum.Butun gecemiz memede geciyor,emmezse ortalik yikiliyor.Ben iyiysem ona da iyi bakarim,bu sekilde ben tukenme noktasindayken cocuguma faydali olamiyorum.1 yasina kadar sabredicem sonra birakmasi icin ugrasicam.