Tb2768747 yani gaz sancısı olduğunu anlarsınız ağlamasından bacaklarını karnına çekmesinden vs. Benim oğlum ıkınıyordu sürekli kıvranıyodu. Sallamakla ve kucakta geçirdik 4.5 ayı. Ama sizde şimdiye kadar gaz sorunu yaşamadıysanız sallamaya alışmıştır. Günden güne sallama temposunu azaltarak bıraktırabilirsiniz