marinelife canım bu dediklerini yaşadım bende tam anlamıyla 5,5 aylıkken bitti. Memede ıkınma ağlama. Tazyik var sende de anladığım kadarıyla. Birkaç yerden fışkırıyorsa. Memeni ısırması bundan hızlı akışa sinirleniyor olabilir. Tazyiği kesmek istiyordur. Mama verme boşuna. Tazyikten yağıyordur birde gaz olunca tuzu biberi oluyor. Dayan inşallah 2 ay daha sonrasında bu durumlar geçiyor