Busra4598 benimde 2 aylık 2 gün önce aşı oldu aşıya kadar Gündüz 2 saat uyur gece hep uyur ben uyandirirdim emzirmek icin aşıdan sonra bir haller oldu ne gece ne Gündüz uyumuyor insallah gecicidir ben yanina müslin bez koyuyorum uyuyacagi zaman ona sarilmaya basladi bu hafta alisti galiba onu verince kendi sarılıyor gözler gitmeye başlıyor ama uyku egitimini 4. Ayda başlıyor diye duymuştum