_acemianne_ Kymzanne süt dolu olduğu için mi böyle. Emince geliyor sanki ya. Bi daha daha dikkatli bakayım geliyor mu diye
Kymzanne _acemianne_ gelse bile azar azar gelir mastit olunca kuvvetli bir emme gerekir bol bol emzirmeye çalış emmezse sağım
MehAkIl _acemianne_ benimde öyle geçmedi kendi kendine alınca geçti ama yanılmayım sizi bir doktora görünün yine
Gmzkyr _acemianne_ süt birçok kanaldan geliyor, bezenin açılıp oradaki sütü boşaltırsanız rahatlıyor demek istemiştim