20 gündür uyanmaya devam ediyor. 8 gibi yediriyorum. 9-9.30 gibi uyutuyorum. Gece 1 de uyanıyor, çok geçmeden tekrar uyuyor. Sonra 4-5 arası tekrar uyanıyor. 15-20 dk ağlıyor. Herkes nasıl 3 günde kesti ben nerde hata yapıyorum.
(Emerek uyuyordu, şimdi memede uyutmamaya özen gösteriyorum ama arada uyuyup kalıyor nadir olarak)
Sabah 6da emziriyorum, gün ağarmadan memeyi vermiyorum ama çok ağlıyor. Memeler uyanmadı diyorum. 15 aylık bu arada kızım. Aç mı acaba. Çok yese de az yese de uyanıyor😢