Arkadaşlar merhaba bir akıl danışmak istiyorum nemli bir şehirde yaşıyorum zaten (İzmir) yatak odam aşırı nemli ya ne yaptıysam geçmedi nemi gün boyu sürekli penceresi açık. Eşim silikon çekti pencereye karbonat dediler onu da koydum ama yok bana mısın demiyor nemi 70 75 arası bebek için çok yüksek olduğundan salonda yatıyorum oğlumla. Nasıl bir çözüm bulabilirim buna