Çok normal, 3-4 aylıkken sağa sola dönmeyi keşfetmişti uykusunda sureklı dönmek ıstedıgı ıcın aglar uyanırdı.Sonra alıştı uykular duzeldı derken yuz üstü dönmeyi öğrendi ben ne kadar yan yatırsam da pesımden yuz ustu donuyo, gerı donemedıgı ıcın kıyamet kopuyo uykular bölünüyo tabi.Ilk defa dun gece yuz ustu dönmüş ama uyumaya devam etmış alıştı sanırım. Her yenı öğrendıklerı seyde uykular bölünüyo