Sevgili kadınlar; çocuğum 2 yaşına girecek. Hiç emmedi. Sağarak iki ay verdim sütümü sonra kesildi zaten. Bir iki damlaydı. Fakat jinekolojiye gidip tüm tahlilleri yaptırıp hormon testi de dahil normal çıktı. İki memeden de sıkınca süt geliyor tabi fışkırmıyor ama yaşayan var mıdır? Doktorlar bir açıklama yapmadığı için sorma gereği duydum.