Julia_23 Emziren anneyim ertesi gün ilacı kullansam süte geçer mi daha sonra ne zaman emzirmeliyim önerileriniz neler
edafmo Julia_23 kullanabilirsin ben kullandım. NORLEVO diye bir ilaçtı. 8saat boyunca emzirmedim göğsümü sağıp döktüm hep 8saatin sonunda emzirdim bi problem de yaşamadım
Julia_23 edafmo genellikle böyle öneriliyor ya 8 saat emzirmeye ya da 1 hafta diyorlar çünkü süte gectigi bebek zarar görür diyorlar açıkçası çok korkuyorum
Julia_23 Nkocak yaa onu kullanarak 1 hafta emzirmeye çocuğa zarar falan diyorlar çok korktum açıkçası
Julia_23 Nkocak eczacı jadin bna 8 saat emzirme memeyi boşalt sütü dök sonrasını emziren dedi ertesi diye Bi ilaç verdi şimdi öyle yapıyorum
Nkocak Julia_23 bilmiyorum valla ben emzirdim ekstra internettende reçetenin arkasında da 1-3 saat yazıyo
Julia_23 Nkocak dün 5.5 ,6 saat sonra sütünü sahip döktüm 1.5 saat erken emzirmek durumunda kaldım bebeğimi mama almadı bir türlü mecbur erken emzirdim bu ay kontrolü var umarım herhangi bir sorunla karşılaşmadım sizin de önerileriniz için teşekkür ederim