7 ay 10 günlük bebeğim. Gündüz 3 uyku yapıyor belirli uyku saatleri yok ama gün içinde en azından uykusu geldikçe uyutuyorum. Ama gece çok fenayız özellikle depremden beri. O süreçte hep yanımda uyudu sonrasında beşiğe alıştı ama geceleri şuan çok daha kötüyüz. 1-1,5 saatte bir uyanıyor meme istiyor, sadece meme. Ağlıyor ve sadece memede sakinleşip dalıyor. Bi diş çıkardık alttan. Diğeri de zorluyor. Ona yormak istiyorum zamanla geçeceğine inanmak istiyorum çünkü şuan çok zor gece 5-6-7 defa uyanmak 😞