Bende vardı. Doktor egzersiz verdi, geçmezse fizik tedavi dedi. Egzersizle geçeceğine hiç ihtimal vermemiştim ama yine yaptım ve bir haftada etkisini gördüm, fizik tedaviye gerek kalmadı. Ama yine de tamamen bırakmış değilim egzersizi arada yapıyorum. Asagi bakılarak yapılan, el zorlanilarak yapilan işleri fazla abartınca da tekrarlıyor. Bunlara dikkat etmek lazım. Egzersizleri internette bulabilirsiniz. Geçmiş olsun.