Arkadaşlar eşimin bir aydır geçmeyen bi baş ağırısı var iki günde bir ağrıyor ve bütün gün sürüyor çok kötü şekilde. İki tane serum ve uykuyla anca geçiyor ama mahvediyor. Gitmediğimiz doktor nöroloji, dahiliye, kbb kalmadı mr çekildi kanlar alındı birşey yok dediler ama başının sol tarafı ağrıyor hep. Böyle birşey yaşayan var mı acaba şu iyi geliyor dediğiniz
bir sormak istedim sizlere de