Selamlar 35 günlük bebeğim var biraz uyumuştum akşam o uyuyunca uyanınca eşim 90 cl mama yapıp vermiş ama halen ağlaması durmamış gazını çıkarmış kakasını da yapmış ama emmek istiyor biraz emzirdim ama halen meme istiyor acaba emzirsem daha çok mu gelir çocuğa mama çok vermiş gibi çünkü doyduğunu da bilmiyor çocuğum