Merhaba, bebeklerinizin işitme testleri ne zaman yapıldı ? Benim bebeğimin doğduğu hastanede yapıldı ve 15. Günde yapılan testte geçti denildi. 6. ayda üniversite hastanesinde tekrar yapılması gerektiği söylendi. İnternette bir bilgiye rastlayamadım. 6.ayda yapılan test rutin bir test mi acaba, sizler ne zaman ve kaç kere işitme testine girdiniz ?