Selaaam tatlıış annişler sizlere bi konuda danışmak istiyorum oğlumu kontrole götürdüm boy kilo vs. 9 ay 11 günlük oğlum için dedi ki hemşiresi bakanlık aşı koydu 9. Ay a kızamık kızamıkçık aşısı normalde 12. Ay onun tarihi ama bi doz daha eklenildi salgın oldugu için dedi sizce normalmi erkenden bi dozunu yaptırmak yani sıkıntı olmazmııııııııııııııııııı korkuyorummmmmmm m mm m (yaptırmadım düşünüyorum)🥺😰🫣🫣