Herkese hayırlı geceler . 2 yaşında kızım saçları şuan ince telli . Toplancak kadar . ensesine kadar uzunlukta. gözünün önüne geliyo ama toplatmıyo . yani diceksiniz belki 2 yaş sendromu ! Ama değil saçları toplanmaya var olduğu günden beri toplatmıyo . farkedince söküp atıyo . çok hevesleniyorum toplu saçlı çocuklara , yanlardan 2 tane bağlamış kız çocukları . ama benim kızım ne bandaj takıyo ne toplattryo . ne yapcam bilmiyorum . varmı başına gelen çözümü olan , fikri olan .🤦🏻♀️🥹