Önce biz olduk atlattık sandık fakat 8 aylık bebeğime geçti metrin losyon kullandık iki kez geçmedi doktor en son kükürtlü vazelinli bi krem verdi üç gün boyunca her gün sürüyorsunuz yıkanmadan üzerinizde duruyor hepimize o iyi geldi ve her şeyi 40 derecede yıkadım kurutmaya attım yada ütüledim yani son zamanlarda kullandıklarımızı bir de eşime kaşıntıları hafiflesin diye alerji hapı vermişlerdi çok geçmiş olsun 🤲