Nuuu birden bırakınca göğüsler şişiyor sonu da genelde mastite gidiyor. Yavaş yavaş bırakmak daha iyi. Hem çocuk için hem anne için. Ben ilk birden kesmeye karar vermiştim 5 günde göğsümden neler çektim. Hem ben hem oğlum zorlandık. Şimdi 3-5 gündür hiç emzirmiyorum. Gündüzleri hiç emmezdi gece emerdi. Şimdi onuda bıraktık. Sütüm de gitti böylelikle.