hayalperest__ Diş meselesi bitse ne zaman yürüyecek var,o bitiyor ay bu neden konuşmuyor var.Suan ben neden konuşmuyor evresindeyim.Annelik işte sürekli bir beklenti ve endişe içindeyiz.Hele ki etrafta akranları var ise kiyaslama mutlaka yapıyoruz daha çok dert ediyoruz.Lutfen zamana bırak hiç kafana takma çok çabuk büyüyorlar 🐥