Benim bebeğim 6 günlükken yatti 35 gün suan 45 gündür bizimlr cok sukur siz ne kadar pozitif olursaniz bebeğinizindr size alışması kolay olur hastane çıkışı eve misafir kabul etmeyin surekli bebeğinizle vakit gecirin her ani o kadar kıymetli ki hemen büyüyorlar ve bunu fark edemiyorsunuz o yüzden elininzden geldikçe hep beraber olun