Selamlar Bebeğim 9 ay 24 günlük. Beni asla bırakmıyor sürekli aglamaklı ve sinirli. Sürekli kucak istiyor kucagimda da rahat etmiyor. Kimseye gitmiyor kaçıyor oyun yapar gibi. Aldıklarında da kıyameti koparıp bana geliyor. Artık çok yoruldum disimde ağrıyor. Neden böyle yapıyor acaba bi akıl verin ne yapayım