Ama zaten 3 aydan sonra fazla kilo alması beklenmiyorki bebeklerde hareketlendiği için dışarıya ilgisi arttığı için bence çok kafanıza takmayın 6 aylık diyosunuz bide daha çoktur onun hareketleri şimdi doktorunuz yada hemşire sıkıntılı bi durum yok diyorsa çokta takmayın kafanıza ☺️