Defnemomm bi tanıdıgima, kontrollerinde kilosu fazla denilen bebeğe sütün yetmiyor mu çocuk zayıflamis diyenleri duydu bu kulaklar 😂 millet bayılıyor insanların bebeklerinin tartısı olmaya bosverin eğer sağlıklıysa kontrollerinde normal deniliyorsa ne güzel, besleniyordur annesi hiç endişe etme 🌸 önemli olan kontrollerinde normal denilmesi kimsenin göz ölçüsüne göre bebiş yetiştirmek zorunda değiliz 💐